- Program ITP:
L-V 9-18; S: 8-14, D: inchis - Program service roti:
L-V: 8 - 19; S: 8 - 15; D: 8 - 13 - Program service roti MOTO:
L-V: 8 - 18; S: 8 - 15; D: 8 - 13 ( Preferabil sunati in prealabil) - Program geometrie roti:
L-V: 8 - 18; S: 8 - 14; D: inchis - Program mecanica:
L-V: 8 - 18; S: inchis; D: inchis
- Schimb anvelope
- Geometrie roti
- Indreptari jante
- Echilibrare roti
- Incarcare freon auto
- Roluire jante
- Extragere antifurt
- Indreptari jante moto
- Service roti mobil
- Vulcanizare mobila
- Electrica auto
- Vulcanizare moto
- Reglaj faruri
- Schimb placute frana
- Schimb bielete directie
- Schimb capete bara
- Schimb discuri de frana
- Schimb ulei
- Schimb filtru aer
- Schimb filtru carburant
- Schimb filtru polen
- Schimb antigel
- Echilibrare roti moto
- Anvelope Nokian
- Sudura argon
- Schimb distributie
- Schimb ambreiaj
- Rectificare discuri frana
- Extragere prezoane rupte

-
Achizitie discuri de frana sau rectificare ?04.02.2016
De cele mai multe ori, atunci cand discurile de frana incep sa se ovalizeze sau nu mai functioneaza asa cum ar trebui sa o faca, majoritatea soferilor le inlocuiesc. Este cea mai buna solutie, cel putin in teorie. In practica insa, conteaza foarte mult cu ce le inlocuiesti. Daca discurile de frana pe care le ai pe masina sunt originale, atunci s-ar putea sa fie mult mai rentabila rectificarea lor.De cele mai multe ori, discurile de frana noi, cu care sunt inlocuite cele vechi, sunt produse aftermarket, de firme mai mult sau mai putin de incredere.
- Schimb anvelope
- Geometrie roti
- Indreptari jante
- Echilibrare roti
- Incarcare freon auto
- Roluire jante
- Extragere antifurt
- Indreptari jante moto
- Service roti mobil
- Vulcanizare mobila
- Electrica auto
- Vulcanizare moto
- Reglaj faruri
- Schimb placute frana
- Schimb bielete directie
- Schimb capete bara
- Schimb discuri de frana
- Schimb ulei
- Schimb filtru aer
- Schimb filtru carburant
- Schimb filtru polen
- Schimb antigel
- Echilibrare roti moto
- Anvelope Nokian
- Sudura argon
- Schimb distributie
- Schimb ambreiaj
- Rectificare discuri frana
- Extragere prezoane rupte
Indreptari jante Bucuresti
Impactul cu obstacolele prezente in trafic, pe carosabil, sau omniprezentele borduri, produce deformari jantelor, modificari ale formei initiale, fapt care conduce la dezechilibrarea rotilor. Continuarea rularii cu o astfel de roata va conduce la uzura neuniforma a anvelopei si la scurtarea duratei de viata a acesteia. Recomandam, in acest sens, sa efectuati operatiunile de indreptari jante si roluit jante periodic, sau odata cu aparitia unor batai, si oricand aveti impresia ca vibreaza volanul. Cand facem aceste recomandari, tinem sa precizam ca jantele pot fi din orice material: aliaj, aluminiu, tabla sau otel, toate se comporta la fel. Si recomandam ca operatiunile de indreptari jantesi roluit jante sa se efectueze in service sau vulcanizare auto autorizate si care sa dispuna de toate dotarile tehnice necesare. Indreptarea jantelor este o operatiuni care se efectueaza inaintea echilibrarii rotilor, obligatoriu !!!
Indreptari Jante Otel | 12" | 13" | 14" | 15" | 16" | 17" | 18" | 19" | 20" |
Pret | 15lei | 15lei | 15lei | 20lei | 20lei |
Indreptari Jante Aliaj Usor | 12" | 13" | 14" | 15" | 16" | 17" | 18" | 19" | 20" |
Pret in lei | 20lei | 25lei | 30lei | 35lei | 40lei |
Indreaptare Janta DUBA = 40 lei
Indreptarea jantelor depinde foarte mult de materialul din care sunt facute acestea: pentru jantele din otel efectuam o deformare la rece, in timp ce pentru cele din aliaj avem nevoie de o incalzire la cel mult 140 grade Celsius; avem personal specializat si calificat pentru oricare dintre aceste operatiuni si suntem dotati cu aparatura profesionala si ustensilele potrivite. In functie de lovitura si marimea zonei care trebuie incalzita, operatiunea de indreptari jante poate dura intre 10 si 40 minute.